czwartek, 7 sierpnia 2014

3- Przerwa upałowa :)

Cześć, powracam z postem po 2 dniach... Nareszcie w Warszawie nie ma takich potwornych upałów..
Nawet nie wiecie jak się ciesze. Dołuje mnie to że już niedługo koniec tych wakacji, które w moim przypadku są  NAJLEPSZE w życiu. Nigdy nie bawiłem się z takimi ludźmi i w takich miejscach, a jednak to dopiero już trochę po połowie przerwy wakacyjnej. Tęsknie trochę za moją klasą... Gimnazjum podobno zmienia ludzi. Ja myślę że jak będziemy się kontrolować to nikt się nie zmieni... Miałem dzisiaj 30 min. przemyśleń przy pysznych pierogach. Myślałem po prostu o wszystkim...

INFO: Na razie jest to taki blog tylko z tekstem, jednak z czasem zmieni się on w photobloga, będzie ciekawszy niż sam tekst, i zabieram się za zmianę wyglądu.

Ja już powoli kończę... Cześć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz