niedziela, 3 sierpnia 2014

1 - Cześć

Witam Was wszystkich na moim blogu, którego założyłem dosłownie przed chwilą. :)
Dopiero zaczynam z bloggowaniem, dlatego proszę żebyście się nie zrażali pierwszymi postami.
Liczę, że mój blog przyciągnie waszą uwagę na dłużej.
Ten blog będzie opowiadał o moim codziennym życiu, o tym gdzie byłem, co sądzę o czymś/kimś, i co zjadłem na obiad. :D

To może trochę o mnie:
Mam na imię Sebastian, mieszkam w Warszawie, interesuję się piłką nożną, komputerami i ogólnie elektroniką. Mam 13 lat (w tym roku idę do gimnazjum). Kocham muzykę, bez niej nie mogę nawet przejechać się autobusem. Słuchawki w moich uszach żyją ciągle. Dzisiaj nie będę pisał o dniu dzisiejszym, bo ten post jest wprowadzający. Jutro widzimy się ponownie.

Pozdrawiam Was...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz